Przejdź do głównej zawartości

KOLOR WŁOSÓW OMBRE czy ZŁOTY REFLEKS ?

# Kolor włosów : 
Ombre czy złote słoneczne refleksy ?

      Od pewnego czasu na polskich ulicach królują włosy brąz od nasady i blond końcówki tzw. Ombre.
Można ja wykonać przy pomocy rozjaśniacza lub farby by uzyskać delikatniejszy kolor.
Ma ona swoich zwolenników, a także przeciwników, którzy na własnej skórze przekonali się jak to jest mieć popularną 
Ombre. Jedni narzekają, na fakt iż trochę przytłacza ich włosy, wydają się oklapnięte od nasady i ciężkie. 
Racja, warto zaznaczyć, że ombre jest doskonała dla włosów grubych i gęstych, puszystych. Przy włosach cienkich i prostych, mało puszystych, efekt nie jest zadowalający.
 U takich osób idealnym rozwiązaniem byłby blond od nasady i brąz na końcach. Póki co taka moda jeszcze się nie pojawiła
Dużo osób się skarży na popalone końcówki. 
Ombre wymaga  regularnego dbania  o końcówki w każdym innym razie będzie trzeba je skrócić.

   



Wady :
- niszczy końcówki - zapobieganie odżywianie końcówek za pomocą jedwabiu, oleju arganowego, podcinanie
-niezadowalający efekt  na włosach cienkich, włosy ciężkie, przyklapnięte u nasady 










       Proponuję coś innego niż Ombre, a jest to tzw muśniecie słońcem. Tu nie ma znaczenia jaki masz typ włosa. Na każdym typie wygląda olśniewajaco, a na włosach cienkich tym bardziej, dodaje im objętości. By uzyskać efekt najlepiej jest użyć rozjaśniacza np, Joanna w rozpylaczu (8 zł).
Obecnie są też dostępne na rynku  inne produkty do tego celu, stojące na półce wraz z farbami. Są to szampony, które działają w ciągu 10 minut, gdzie po wysuszeniu włosów suszarką uzyskujemy natychmiastowy efekt. 
Idealny efekt złotych refleksów otrzymuję się najlepiej na włosach o naturalnym kolorze jak blond, jasny blond, ciemny blond, bardzo jasny brąz.





Włosy ze złotymi refleksami zawsze kojarzą mi się z latem. Wiele kobiet o naturalnym kolorze włosów ma predyspozycje do samoistnego rozjaśniania  się włosów pod wpływem słońca.  


     Złote refleksy to idealny sposób na odświeżenie fryzury. W Polsce bardzo popularnym naturalnym kolorem włosów u młodych dziewczyn, jeszcze nie eksperymentujących z farbami, szamponetkami, hennami jest tzw. kolor mysi. Złote refleksy mogą mu nadać charakteru, a nawet  możemy uzyskać pożądany wręcz słowiański blond. 



Rozświetlacz Joanna

Można go znaleźć w Super-Pharm'ie, obok farb, szamponetek itp
Cena ok 8 zł

Nie należy przesadzać z użyciem, ponieważ można doprowadzić do efektu żółtych plam.
Na początek należy zastosować ok 6 aplikacji w różnych partiach włosów.
Po 2 dniach ocenić efekty i ponownie zapikować preparat pamiętając o rozczesywaniu włosów, które ma na celu prawidłowe rozprowadzenie rozjaśniacza na całej długości włosów.



     



       Co sądzicie o tego typu sposobach na ,,odświeżenie'' wyglądu ?
Macie jakieś własne doświadczenia, uwagi, rady związane z tematem, którymi chcecie się podzielić na forum ?

Pozdrawiam :)
 dziękuje za komentarze.

Komentarze

  1. Tak zlote refleksy!!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ombre lepsze! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. OMBRE NISZCZY KONCOWKI I TO FAKT,ALE EFEKT PIERWSZA KLASA,ZA TO REFLEKSY WYGLĄDAJĄ NATURALNIEJ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice! Very nice place;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog;-) bede stałym gościem tu:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing post about hair :)
    kiss
    new post
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/02/dont-give-up_12.html?showComment=1423827224276#c3763304301930506546

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę refleksy :D I właśnie szukam czegoś rumiankowego dla rozjaśnienia, a tu takie cudo! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Pytałaś o wspólną obserwację. Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardziej podoba się ombre :)
    Podoba mi się twój blog wiec obserwuje ♥
    http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaobserwowalam :)
    Ciekawy post i bardziej podobaja mi sie ze złotymi refleksami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ombre <3

    Obserwuję liczę że się odwdzięczysz :) http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Ja obserwuję teraz twoja kolej http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje ci za komentarz na moim blogu :)
    Przyznam ze dodajesz dosyc przydatne posty i blog mi sie podoba. Pytałas o wspolna obserwację. Czemu by nie :) Ja juz obserwuję i czekam na ciebie! Tylko mam nadzieje ze bedziesz co jakis czas mnie odwiedzała :)
    Pozdrawiam cieplo i do zobaczenia u mnie! :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Ombre nigdy do mnie nie przemawiało.
    Natomiast 2 opcja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się post :) świetne zdjęcia i bardzo dobrze napisane!
    Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak ,,muśnięcie słońca'' :)
    pytałaś o obserwację (przepraszam, że dopiero teraz odpisuję) ja już, teraz ty ;)
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)



    Co powiesz na obs za obs ? Daj znać
    http://muurder-murder-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie zastanawiam się czy ombre, czy refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie miałam ombre i na razie raczej nie planuję :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Znakomity posstt ;)
    wiecej takichh ;)
    co powiesz na obs za obs ? :)
    Daj znac w moim poscie :)
    http://marteleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś zrobiłam sobie ombre, ale na krótko i raczej to się nie powtórzy ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten rozjaśniacz, tylko nie wiem, czy sprawdziłby się na moich brązowych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi o wiele bardziej podobają się złote refleksy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ombre jest genialne, ale nie przy moim kolorze włosów hehe :-)
    Moze obs? zacznij i daj u mnie znać:
    Możesz kliknąć w linki??:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  26. mi strasznie podoba się ombre <3!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ombre ładnie wygląda, ale zdecydowanie wybrałabym refleks:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne ombre wygląda fajnie a nie takie co się zaczyna w połowie włosów. Chciałam sobie kiedyś takie zrobic ale jestem zbytnio przywiązana do naturalnego koloru włosów.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ombre jest piękne, miałam jakiś czas temu, ale niestety zniszczyło mi to włosy ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ombre jest cudowne, sama chcę zrobić ale niedawno ściełam włosy i czekam aż odrosną, ale jak zrobisz ombre wystarczy dbać o te włosy a na pewno nie będą zepsute :)

    PYTAŁAŚ mnie o wspólną obserwację ja juz teraz twoja kolei :*

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post :) mi osobiście się bardziej ombre podobają :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jak pięknie to wygląda! Może kiedyś spróbuję czegoś podobnego.
    Świetny post!
    ~~~~
    Zapraszam do mnie ;) vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.