Przejdź do głównej zawartości

Siłownia co Ty na to ?

                LIFE -    Wyjście na siłownie.  Czy to dobry pomysł ? 





        Dbanie o zdrową i szczupło wyglądająca sylwetkę stało się bezwzględnym trendem. 

Wyjście na siłownie stało się na tyle popularne, że wiele osób zamiast odpoczynku przed telewizorem po ciężkim dniu woli wyjść na siłownie choć nawet na kilka minut.
Własnie dzięki takiemu nowemu sposobowi na relaks w miastach pojawia się coraz więcej i więcej siłowni, które pojawiają się ,,jak grzyby po deszczu ".





     Czego się dowiedziałam, iż głównym powodem wykupienia karnetu na siłownie jest :

- chęć zadbania o swoją sylwetkę,  nie zawsze należy łączyć  z odchudzaniem !
- chęć urozmaicenia czasu wolnego
- chęć poznania kogoś nowego 
- prestiż wśród znajomych




       Zaskakujące ? Myślę, że początek jest dość dziwny ,,- Chęć zadbania o własną sylwetkę " i  nie chodzi tu zawsze o  odchudzanie. Dlaczego tak jest ? Tak, naprawdę osoby które chcą schudnąć i nie mają na myśli zrzucenie 5 kg, mowa tu o osobach  rzeczywiście otyłych z zauważalną nadwagą, raczej nie chętnie odwiedzają takie miejsca jak siłownia.

Jeśli kieruje nimi silna wola zrzucenia zbędnych kg robią to w domu, biegają, spacerują itp, a do siłowni udają się dopiero wtedy,gdy  uznają, że nie będą się krępować przed innymi.

Jakie siłownie cieszą się największym powodzeniem ?


   Zależy kto jaki ma cel.

Zwykle osoby, które pragną zrzucić ,,kilka'' czy kilkanaście  kg i raczej mają zamiar poważnie potraktować ten plan wybierają siłownie kameralne, najlepiej blisko domu/mieszkania na  okolicznych osiedlach
Osoby, które wolą zawrzeć nowe znajomości, a siłownie traktują jak idealne miejsce do spotkań, rozrywki raczej stawiają na popularne, duże sieciowe siłownie.


   By efekty mogły być zauważalne, treningi powinny być regularne. To wszystko zależny już od naszej silnej woli.Treningi to nie wszystko, doskonale połączone z dietą przynoszą oczekiwane efekty.




   Na ostatnim miejscu uplasowało się stwierdzenie ,,- Prestiż wśród znajomych ".

Niestety dla niektórych głównym powodem wyjścia na siłownie jest po prostu chęć  stworzenia kolejnej serii selfie w lustrze. 













              Czego nie robić na siłowni ?


1.  Należy unikać przesadnego skupiania się na swoim wyglądzie, na modnych ubraniach oferowanych przez sportowe marki. Zbyt wyzywający strój, może wyglądać trochę kiczowato w oczach osób, dla których prawdziwy trening jest sprawą pierwszorzędowa niż super, drogie, markowe ubrania.


2. To nie miejsce na pełny makijaż 

3. Niezliczone selfie w lustrze, lekki kicz.

4. Siedzenie od pół godziny na rowerku, zero wysiłku  i nadmierne obserwowanie innych.
Nie każdy wylewający z siebie siódme poty, traktujący trening bardzo poważnie  lubi być  natrętnie obserwowany akurat w tej sytuacji - nie każdy traktuje siłownie jak klub dyskusyjny. 



5. Faceci, nie myślcie, ze wy i wasze ciało jest w centrum uwagi. Siłownia to nie biuro matrymonialne, Jednak jeśli chcesz zawrzeć nowe znajomości,  nie zaczepiaj  intensywnie ćwiczących kobiet, zrób to w drodze do szatni lub zaoferuj swoją pomoc w obsłudze urządzenia.

6. Nie zostawiaj maszyn w nieporządku. Zawsze na każdej siłowni w ogólnodostępnym miejscu znajdziesz papierowe ręczniki i płyn czyszczący. Nic Ci się nie stanie, jak przetrzesz, siedlisko z własnego potu, a nawet zyskasz uznanie w oczach innych za swój profesjonalizm.

7. Nie przeceniaj swoich możliwości w celu zaimponowania komuś. Najpierw rozgrzewka potem trening .

8. Najważniejsze, nie zajmuj urządzenia zbyt długo, gdy na siłowni tłumy.


        Pamiętaj! Jeśli nie jesteś zadowolony do końca ze swojej sylwetki, to wiedz, że jesteś w stanie ją zmienić i nie potrzebujesz dużego nakładu pieniężnego, a jedynie czas i wytrwałość.  


A Wy macie własne doświadczenia z siłownią ?


Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. co do tych selfie to sie zgadzam hah :D
    obserwuję i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałaś o obserwacje zacznij, a my sie odwdzięczymy :))
    http://fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie chodzę na siłownie, ale miałam w planach zacząć, choć nie mogę się zmotywować :) świetne rady i zgodzę się - ma siłowni są ważne ćwiczenia, a nie markowe ciuchy :)
    pytałaś o obserwacje, ja już, teraz ty :)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie chodzę na siłownie, ale zgadzam się z tym co napisałaś :)
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy na siłowni i byłam ciekawa jak to wszystko wygląda :) Przydatny post

    Zapraszam http://aslotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie w 100% może wspólna obserwacja?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post ;))
    Ja nigdy nie bylam na siłowni i jakoś mnie nie ciągnie, żeby tam iść ;) Wolę ćwiczyć na świeżym powietrzu albo w domu. Wiem, że na siłowni jest wiele sprzętów których nie mam w domu, ale jakoś to do mnie nie przemawia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat niby banalny, ale Ty bardzo ciekawie o nim napisałaś. : )
    Nie chodzę na siłownie, ale na pewno najważniejsze dla mnie przy jej wyborze byłoby, aby nie przychodziły tam tłumy, wolę ćwiczyć w spokoju. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie o tym napisałaś, podpisuję się pod tym !
    Ja ostatnio zaczęłam ćwiczyć w domu, bo u mnie jest jedna siłownia w której właśnie nie czuję się komfortowo... Przez lans własnie...
    No,ale uwzięłam się, że wyszczuplę i ujędrnię nogi! :-)

    p.s. Pytałaś o wspólną obserwację - jasne, ja już to właśnie zrobiłam! Chętnie będę Twoją stałą czytelniczką :)

    Pozdrawiam,
    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę się pośmiałam czytając rady, czego nie robić na siłowni... nie wpadłabym na to, że można siedzieć na rowerku i tylko obserwować innych, czy wiecznie robić selfie, ale faktycznie jak by się nad tym zastanowić, to bywają takie przypadki na siłowni ;) świetny wpis. jasne że możemy się wspólnie obserwować. Świetnie piszesz. ja już zaobserwowałam, teraz Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chodzę na siłownię od paru miesięcy i jestem z niej bardzo zadowolona :))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :D Z radami w szczególności się z tobą zgadzam.
    Pytałaś o obserwacje, czekam na odpowiedz

    http://yukilora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja byłam raz na siłowni głównie ze względu na bieżnię ;) bardzo chciałabym mieć swoją w domu! genialna sprawa

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna notka, dowiedziałam się dzięki niej wielu rzeczy:)
    Dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam,
    http://how-much-hes-worth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przez pewien czas chodziłam na siłownię, lecz zrezygnowałam z powodu braku czasu.
    Obecnie preferuję ćwiczenie w domu :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Siłownia ;) No nie wiem czy to dla mnie. W końcu jestem leniem ;)
    obserwujemy?
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i pomocny post : ) . Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę !

    Bardzo proszę o pomoc : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa notka :)
    dobrze piszesz:)
    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. każda forma aktywności fizycznej jest dobra, tylko jeżeli podchodzimy do tego z głową :) Obserwujemy? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czasem korzystałam z siłowni w szkole :D teraz ćwiczę głównie w domu a na wiosnę znów będę biegać :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie chodzę na siłownie i nie zamierzam :D

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę sie zmobilizować i w koncu się wybrać :)
    interesujący blog, obserwujemy? <3
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie cierpię sportu, więc siłownia chyba odpada!
    Oczywiście, zgadzam się na wspólną obserwację. Już i mam nadzieję, że mnie nie zawiesziesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam zamiar teraz chodzić na zajęcia na siłowni organizowane w mojej szkole :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy pomysł na post i świetnie przygotowany! W przyszłości z pewnością choć raz zagoszczę na siłowni i zobaczę, jak to wszystko wygląda, a ta notka pomogła mi już dzisiaj się sporo o niej dowiedzieć :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł!
    w piątek idę na siłownie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Chodzę na siłownię przynajmniej raz w tygodniu, jednak moim zdaniem jeśli ktoś nie ma doświadczenia i zaczyna swoją przygodę z rzeźbieniem sylwetki od siłowni bez trenera personalnego to może zrobić sobie porządną krzywdę. Dlatego zdecydowanie polecam jakieś inne zajęcia np. grupowe lub po prostu korzysta z pomocy ludzi, którzy są w danej dyscyplinie ekspertami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.