Przejdź do głównej zawartości

Włochaty sweter

Zawsze chciałam być tym kimś. Gdzie ta wyjątkowość ?
      Okazuje się, że niemal każdy się kiedyś nad tym zastanawiał. Będąc w wieku 15- 16 lat sądziłam, że kiedyś będę Kimś. W mojej głowie snuły się historię, że to ode mnie będą zależeć najważniejsze decyzje, będę mieć wpływ na różne zdarzenia, ponieważ uważałam,że jestem wyjątkowa i osiągnę w życiu to co tylko będę chcieć.Zaś najważniejsza jest ciężka praca i samodoskonalenie siebie.
     Czas jednak weryfikował moje myślenie. Z czasem coraz bardziej zdawałam sobie sprawę, że nie wygram Nagrody Nobla,że nie będę częścią światowej korporacji, że jeśli sobie nie zasłużę nikt nie będzie się liczył z moim zdaniem, że  będę najzwyklejszą jednostką, która codziennie chodzi do pracy, której być może nawet nie lubi. Która spędza od 8 do 12 godzin z ludźmi, którzy tak naprawdę są dla niej obojętni. Tak, w pewnym wieku  uświadomiłam sobie,że czeka mnie najzwyklejsza rzeczywistość życia. Nie jestem wyjątkowa, jestem taka jak inni, a przynajmniej większość i  nie zapowiada się na zmiany.
    Do czego dążę. W całym tym natłoku myśli zrozumiałam dość niedawno, że  tak naprawdę jestem wyjątkowa.
Każdy jest wyjątkowy. Mam swoje zalety i wady, bez których bym była nikim.
Mam swoje życie, i nikt nie ma takiego samego. Człowiek dopiero w pewnym momencie zaczyna doceniać to co ma, szanuje to i ceni, czasami nawet nie chce tego zamieniać na nic innego. Dopiero  pewnym momencie zdaje sobie sprawę czym tak naprawdę jest wyjątkowość.




SWETERKI NA JESIEŃ


    Sezon jesienno-zimowy mogę uznać za otwarty. Ostatnio pogoda była dość w kratkę, jednego dnia do godziny 16 cieszyliśmy się słońcem, innego od samego rana spacerowaliśmy z parasolką w drodze do pracy i z pracy.
Dziś zaprezentuje trend obecnej jesieni. Będą to sweterki, które z coraz większym rozmachem stają się trendem na polskim rynku. Jak je można inaczej określić, po prostu są włochate sweterki.
Wszystko zaczęło się od włochatych bezrękawników, można stwierdzić, że w tym sezonie najmodniejsze będzie wszystko co włochate.
      Oto kilka propozycji :

1.


2.

3.
4.
5.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.