Przejdź do głównej zawartości

Kolor wiosny 2015 .

FASHION 
       
      Nie, nie nie chodzi tu o krzykliwy kolor w którym nie każdy czuł by się pewnie.
Wiem, wiem, wiosna kojarzy nam się własnie z takimi kolorami.
Jednak jak już, niektórzy zdążyli zauważyć ostatnie lata w modzie to prostota, umiar i minimalizm.
Taki styl się przyjął i nadal funkcjonuje ciesząc się ogromną popularnością
Czerń, biel to kolory przewodnie tego stylu z wszelkimi odcieniami.
Jednak w tym sezonie pojawia się nowy kolor, który będzie ,, prekursorem'' tej wiosny.

      Nie, jeszcze nie ujawnię co to za kolor. Zawsze kojarzył mi się z cukierkami otulonymi białym pudrem z porcelanowymi lalkami, które miały ogromne rumieńce na twarzy, własnie w tym kolorze.

Już wiecie co mam na myśli ?
- Pudrowy róż......, tak to on będzie najczęściej gościł na sklepowych wystawach. 

     Jak ja bym go scharakteryzowała : uroczy, dziewczęcy, świeży, cukierkowy.

Zawsze go uwielbiłam, jednak nie zawsze mogłam liczyć na to, ze znajdę  jakaś spódnicę, bluzkę, koszule właśnie w tym kolorze, niezwykle  trudno go  spotkać. Teraz się to zmieni.   Jest to bardzo stonowany kolor i sadzę, ze każdy będzie się w nim czuł dobrze, ewentualnie można jeszcze ,,pomajsterkować'' z odcieniami, byle bezpiecznie.
Warto się na coś zdecydować w tym kolorze, nawet jeśli będzie to niewielki dodatek.

1. Płaszcze, kurtki 










2. Koszule 



3. Spódnice, sukienki 


4. Szalik, chusta


5. Torebki, kopertówki


6. Dodatki






















______________________________________





Co sądzicie o tym kolorze ? Przypadł Wam do gustu ?

Pozdrawiam ;)



Komentarze

  1. Ja na tą wiosnę właśnie zaopatruję się w takie jasno różowo-kremowe ubrania ! <3
    zdecydowanie ten kolor przypadł mi do gustu <33
    wspaniały post <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne <3 ja właśnie zaopatrzyłam się w pastelową kurteczkę :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest bardzo ładny ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje i kolory.Koszula jest śliczna !! *-*
    Pytałaś o obs. jasne,zacznij zrobię to samo ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! :3 będę zaglądać tutaj cześciej :)
    zapraszam takze na mojego bloga :)
    może zaobserwujesz? będzie mi bardzo miło :*
    a potrzebuje 2 obserwatorów do setki

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest mega ! *_* Fajny post :)
    Dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudny! Genialny post, kochana. Bardzo oryginalny i rzadko widywany na blogspocie. Będę tu częściej wpadać :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! Odwdzięczam się obserwacjami!!! !http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudrowy róż to zdecydowanie nie mój kolor, jednak dla kasztanowatego konia (tzn rudego) ten kolor będzie świetny! :)
    Pozdrawiam
    http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pudrowy róż, bardzo mi sie podobaja plaszcze w tym kolorze :)

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham taki pudrowy róż <3
    Idealnie.
    Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedłużyłam rozdanie jeśli masz ochotę możesz wziąć udział, Zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście, ten róż opanował wszystkie sklepy teraz, ale sama nie wiem czy jestem do niego przekonana...;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam takie delikatne kolory ;)
    pudrowy róż jest bardzo kobiecy :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki nude kolor jest piękny. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z moim poprzednikiem z tym że ciuchy w tym kolorze opanowały większość sklepów. Jednak nie przypadł mi do gustu ponieważ wole ciemniejsze.
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jak najbardziej przypadł do gustu. Lubię takie kolory. Dobrze wiedzieć, że teraz można będzie je często spotkać. Kupiłabym sobie koszulę w takim odcieniu i spódniczka, bardzo mi się spodobała. :)
    + Śliczny blog
    http://believingindreams-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pudrowy róż, pasuje do wszystkiego :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest cudowny, a najbardziej to podobają mi się spódniczki. Cudo

    zapraszam http://aslotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż jest przepiękny :) Ta spódniczka jest przesłodka!

    Spodobała mi się całość i obserwuję :>
    Zapraszam do mnie (klik) =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu kolory ;)

    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie różowe z wysokim stanem. Ale się ciesze ze on jest modny bo mam różowe converse xd. Będzie ślicznie pasowało. Tylko rodzice mi dadzą kasę na lato sama nie wiem. Śliczny blog i fajny pomysł :)(

    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Baardzo lubię ten kolorek, świetnie wygląda z szarościami, błękitami, albo czernią dla zmniejszenia słodkości. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten kolorek dodaje takiego uroku

    http://topgala.blogspot.com/2015/02/ferie-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się bardzo podoba ten kolor. Szczególnie spódniczki o takim kolorze, są prześliczne! <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy ! <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ten kolor! Śliczne ubrania ;3
    Obserwuję!

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś czytałam, że pastele mają być modne na tę wiosnę:) Bardzo podoba mi się ten kolor i przypadł mi do gustu:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zaobserwuj ;) uwielbiam takie pastelowe kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pastelowe kolorki, a szczególnie odcienie różu! O pastelach się teraz dużo mówi i ogólnie są wszechobecne - nie tylko we wiośnie. :)

    Skomentujesz, zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    Mój blog ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli ten kolor będzie królował podczas tego sezonu, to niech on zostanie już na zawsze <3 Wielbię to! Masz też rację, że minimalizm ostatnio pochłonął świat mody, ale to pewnie dlatego, że minimalistyczne kroje pasują do wszystkiego, a czasem trzeba wyjść poza ramy i spróbować czegoś nowego :) Podoba mi się u Ciebie i dlatego obserwuję :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam dodać e-mail na bloga, ale już jest :)

    pisz na agatka29112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rzeczy jednak najbardziej przemawiają do mnie rzeczy z Bershki :) Oczywiście również obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie inspiracje kochana! :*
    donutworrybehappy.blogspot,com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor słodki i uroczy. Bardzo go lubię.
    Komplet ubrań z Bershki najbardziej przypadł mi do gustu. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja najbardziej lubię ubrania ze Stradivariusa :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.