Przejdź do głównej zawartości

Gdzie czytać książki on-line ?

     
              Bezpłatne czytanie książek on-line ? 
                                   Tak, jest to możliwe od dziś. 





      Kolejna powód do radości pojawił się w moim wirtualnym świecie..... 
Lubię czytać książki lecz nie zawsze mi po drodze by iść do biblioteki.Kiedy już tam jestem, nie wiem na co się zdecydować.
Dość sporo czasu marnuję na to by dokładnie obejrzeć każdą książkę. W tym momencie zwykle nasuwa mi się pytanie ,, Czy będę mieć czas ją przeczytać ? ''. Pytanie to staje się jeszcze bardziej wnikliwe analizowane, gdy trzymam w ręce przed sobą książkę dość pokaźnych rozmiarów.

      Nie uśmiecha mi się dźwiganie torebki z 5 kg obciążeniem. Sam fakt transportu takiego załadunku do domu z biblioteki i  ponownego transportu załadunku z domu do biblioteki po kilku tygodniach przeraża mnie na samą myśl. Czasami porwałam się na takie wyzwania jakoś dawałam radę, a z pomocy transportu pod same drzwi biblioteki nie rzadko korzystałam. 
Gorszą rzeczą jednak było wypożyczenie książki, dość sporej książki która w domu zupełnie mnie rozczarowała tzw. spacer farmera z nietęgą miną nieunikniony.  

      I tutaj, ktoś wspaniały pomyślał o  takich osobach jak ja. Stworzył bazę książek on-line.
Wchodzę na stronę, loguję się i zaczynam czytać wybrane pozycje, które tylko chcę.
Nie martwi mnie to, że jakaś pozycja zaskoczyła mnie negatywnie, bo wystarczy, że po prostu zmienię kartę.



Jak zacząć korzystać ?

1. Udajesz się do biblioteki w Twoim mieście, która bierze udział w tym programie. Biblioteka Wojewódzka, Miejska itp.
Np.  Wojewódzka Bibiolteka Publiczna im. Witolda Gombrowicza w Kielcach 
ul. ks P. Ściegiennego 13

2. Prosisz o  tzw. kod dostępu.

3. Wchodzisz na stronę libra.ibuk.pl

4. Rejstrujesz się na stronie, wpisujesz kod otrzymany z biblioteki, 

5. Korzystasz z dostępnych pozycji i czytasz !






       Chyba nie muszę przypominać, że czytanie książek wpływa na nasze bogactwo językowe, elokwencję i świeżość umysłu. Zawsze jestem pod wrażeniem rozmówcy, który oprócz zwykłych zdań zbudowanych z prostych słów, potrafi wpleść  w rozmowę ciekawą metaforę, elokwentne słowo, zabawną anegdotę. 


Korzystanie z witryny jest bezpłatne.
  
 Miłego czytania ! :)
  
 libra.ibuk.pl






Komentarze

  1. Wielka szkoda, że w moim miasteczku nie bierze udziału ;-; i tak targam co sobotę 4-5 książek XD
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa z taka wirtualną bibliotekę, nawet nie wiedziałam o czymś takim :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez czytam na tablecie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mam czasu naczytanie :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Sama chętnie czytam książki :)!

    Dziękuję za odwiedziny, zachęcam również do obserwowania, sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za informacje! ja uwielbiam czytać książki, więc bardzo przyda mi się ta strona :D
    pozdrawiam :*
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super informacja, zupełnie nie zdawałam sobie sprawy, że takie coś istnieje! Jednak jestem z ciemnogrodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała przejść się w najbliższym czasie do mojej miejskiej biblioteczki :))
    http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.