Przejdź do głównej zawartości

Eurowizja - relacja na żywo




Godzina 21.00  Zaczynamy

21: 01 .. reklamy...

Idę po sok i mandarynki zdążę. Nie chce umrzeć z głodu. Zapomniałam zjeść  kolacji.

21:07

Jednak przedłożyło się moje szperanie w kuchni

21: 10 Słowenia

Jem. Ruda pani w słuchawkach na uszach. Coś tu wspominano o lakowaniu produktów. Czemu nie.

21: 14 Francja

Problemy z Neostradą .... Muszę to naprawić, wyjmę kontakt z gniazdka.
...
...
działa I'm so happy !

21: 28 Izrael

16 latek na Eurowizji ? To może ja poćwiczę...
Ale ma dziwne buty gość.

Takie cudo ! Ja bym ich nie ubrała do garnituru. A chłopak jeszcze niski...





21:33 Estonia

Bardzo przyjemna nuta. Pan zaczesany w stylu Hitlerjungend, przypadek ? nie sądzę. Eurowizja w Austrii. Klimatyczna  spokojna melodia zagrana na gitarze i nagle na scenie pojawia się gustownie ubrana w czarny kombinezon kobieta. Na początku to jej piersi zwróciły moją uwagę, najpierw szły piersi potem ona. I to spojrzenie ... na pana grającego na gitarze. Coś więcej musi ich łączyć....
Zaczęłam żałować, że nikt na mnie tak nigdy nie spojrzał.

,,Danke schon '' z ust Estonki ! odrywając powalający  wzrok na chwilę od pana z gitarą ...

21: 27 Wielka Brytania

Jajcarska piosenka zaśpiewana przez panią w różu i pana. Nie spostrzegłam jego ubioru bo za bardzo byłam skupiona na opisywaniu  wcześniejszej Estonii ...

Everybody dance ... poniosło mnie !

21: 41  Armenia

  Propozycja numer 6, ale leci ta kolejka.
Początek smutny, półmrok na scenie. Operowa pani wchodzi na scenę.... hymm jednak wolę coś bardziej ruchliwego, a nie ograniczającego się do podnoszenia i opuszczenia  rąk.

Proszę skończcie już ;)

21:45 Litwa

Monika i Wajdas.  Kto Wajdas ? Monika podobno już starsza weteranka Eurowizji 6 razy podobno już tu była. Znów duecik blondynki i Wajdasa, który bardzo mi przypomina pana z Jakiej to Melodii.

Niesamowite ,, Run Kiss " i wielki buziol w usta Moniki i Wajdasa. Szaleństwo !

,,If you fell in love put up your hands  " krzyknął pan z Jakiej to melodii. Wszyscy na sali podnieśli ręce, flagi, nogi. Ja nie...


Tak wiem, kto to był, Grzegorz Wilk, uff dobrze, ze jednak brał udział w tym programie na Polsacie, ,, Twoja twarz ... " bo inaczej nadal by był tylko panem z Jakiej to melodii


21: 50 Serbia

Ho ho. Pani plus size, porządny plus size, a dlaczego by nie. Przecież Eurowizja to nie konkurs piosenki tylko osobowości. Po tak imponującym.... liczyłam na jakiś kawał głosu... albo go nie było, albo mają słabego dźwiękowca,wyłączyli jej mikrofon, albo.... to ja jestem słabym dzwiekowcem

21;53 Norwegia

Podobno w półfinale dali czadu. Nie oglądałam, więc czekam co tam zaproponują. Oooo samotny pan śpiewa, już nie duet. Sorry jednak ruda pani się przyłączyła....Roszpunka.

21:58 Szwecja

Powiedziano, że faworyt. Wyczulam swój słuch...

No nie uwierzyta, noż to sam Mans Zelmelow, pamiętacie tego pana i jego Brother of Brother   z 2007 roku ?


Ale się nim wtedy jarałam, szalona 13 latka. Czy to jest bohater tego wieczoru ? Nie sądzę, mógł zaśpiewać Brother of Brother. 

22;03 Cypr

Kołysanka ? Nie, dziękuję... Kto to śpiewa ?... look na moje 50 cali ..... hym hym stylóweczka
zeróweczki, grzyweczka zaczesana do tyłu, garniaczek.
Zmieniam zdanie, taki pan może mi śpiewać kołysanki...

22:06 Australia

Od kiedy Australia jest w Europie ? Zawsze myślałam, że jestem dobra w te klocki geograficzne...
Jajcarska melodia pana w kapeluszu a'la Alcapone..
,,You can do "...

22: 11 Belgia

Znów młodziak. Jeszcze jest szansa dla mnie w  takim razie.
,,Rapapa rapapa tonight !'' że tak to streszczę... Chłopak lubi kontakt z podłogą, nie pomyślałabym, ze można takie wygibasy robić w graniaku...

22; 16 Austria

Gospodarze ! Ja tam wolę Conchitę. Gdzie jest Conchita ? Gdzie jest Conchita ?
,,Rise like a Phenix " mi sie rok temu podobał wbrew pozorom.
Dziś już nie to samo choć broda jest, ewidentnie jest to śpiewający facet w męskim ubraniu.

Ooo jest i Conchita, coś tam opowiada pozdrawia, mam czas nadrobić zaległości :D

Austria bardzo lubi nosić brody.



22:20 Grecja

Greczynka blondynką ? Ach ten wpływ zachodu. Z numerem 15 Grecja.
Przejmująca nuta, ujmująca ze serce melodia, skrzypce i fortepian w tle. Pani w błyszczącej kreacji z dekoltem do pępka i ta zagarniająca, podnoszona i opuszczana co jakiś czas ręka.
Wiatr w złotych włosach !
Ciekawe o czym ta piosenka ?.... ahaaaa ,,One Loveeee ''

22:25 Czarnogóra

Znów skrzypce. Lubię skrzypce. Nastrojowa melodia może to nie w rodzaju Donata i Cleo, ale mówcie co chcecie, barwo dla nich nie śpiewają po angielsku tylko po czarnogórsku ...

22:28 Niemcy

W Ligi Mistrzów nie mieli szczęścia, może tu się poszczęści. W sumie są jakby u siebie.
Dzyyy nawet i oni nie śpiewają po niemiecku, szkoda...

Na, na,  na a moze czas na polityczny żarcik, miedzy czasie


Cofam ! Nie czas na politykę. Cisza wyborcza. Jutro do urn !

22:33 Polska

,,In the name of love '' znów ta miłość.... 
Spuszczę na to kurtynę milczenia.

22:37 Litwa

Jaka ładna pani. Jak Pocahontas w sukni balowej. Nie wiem czy to  rodowita litwinka, ale stawiam, ze w płynie w niej  cygańska krew.
,, Your love na na na " Kawał dobrego głosu, gorzej z tekstem i przesłaniem...

22:40 Rumunia

Czas na pop-rock'owy zespoł i już numer 20. Dzii Tomek Jacyków bez kapelusza


Panie Tomku, dlaczego ? dlaczego ? Rumunia, a nie Polska ?  Bez sensu i tak wszyscy pana rozpoznali ;/

22: 45 Hiszpania

Po hiszpańsku ! Brawo, już mam dość angielskiego i tej miłości.... Choć...  hiszpanka też chyba o niej śpiewa. .....
Ona płacze ! 
Ona tańczy !
Ona śpiewa !
Kolejna edycja ,,Twoja twarz brzmi znajomo... " jest dla niej.

22: 49 Węgry

,,Wars for nothing '' czyżby piosenka z przesłaniem ? Przeczuwam zero głosów od Rosji. A skoro już mówiąc o Rosji ( na scenie się nic nie dzieje ), to mam dziwne przeczucie, że ona już wygrała. Gdzieś tam coś słyszałam w tym temacie. Pożyjemy, zobaczmy.

Nawiązując do Węgier i ich nuty, przypomniał mi się Michał Wiśniewski na Eurowizji kilka lat temu z piosenką z przesłaniem ,, Żadnych granic " - ,, Kein Grenzen "



Pamięć mam dobrą, nie wiem kiedy to było, ale pamiętam zaszczytne 7 miejsce.
Europa lubi takie mądre nutki.

22: 55 Gruzja

Jakby Michał Szpak ze skrzydłami ?



22: 57 Azerbejdżan

Kolejna zagadka Eurowizji. Dlaczego Azerbejdżan ?
I want sleep tonight...


Zagadka rozwiązana. Chyba w szkole za dużo mówili na geografii o wędrujących węgorzach do Morza Sargassowego na tarło. No tak, skoro Gruzja to czemu nie Armenia, a jaka Armenia i Gruzja to czemu Azerbejdżan ma być gorszy ?.... 

23: 02 Rosja

Tak to o niej wspominałam. Zobaczmy co my tu mamy. Drobna kobitka z tlenionym włosem z dość pokaźnym głosem. Rączka przed siebie, zaciśnięta pięść i do siebie ściągamy rączkę.
Taaak, chyba wszyscy korzystają z usług tego samego choreografa  i nie jest nim Augustin Egurolla.



23: 05 Albania

I'm alive . Ale jak, jak żyć ? Głos z chrypka hym, hym .
Dziewczęta dekolty do pępka w tym sezonie !

23: 09 Włochy

Ale przystojniaki. Mam na kim zawiesić w końcu oko. W skrócie w podobnym stylu jak pan od kołysanki. Ciekawe jak u nich z wykonem ?
Noż klony śpiewające po włosku. Nie znaleźlibyśmy wspólnego języka, przeczuwam.
Chociaż sobie popatrzę.
Amore, amore oni też ! - Większości na tej Eurowizji brakuję miłości, wnioskuję.
Pod względem urody dla mnie już wygrali.


Ten Internet to jest jednak dobra rzecz. To oni ! Zawieście oko na chwilę i scrol 'ujcie dalej.


23: 13 Jest i Conchita !
To już jest koniec, nie ma już nic....jesteśmy wolni... ale jeszcze nie idzimy

Taaa Conchita też wspomniała o przystojnych włochach,. Nie mam szans, ona ( on ) tam, a ja w czerwonej bluzie i koku.

23:22 Jakiś  niesamowity artysta ma wystąpić ! Czekam

Ahaaaaa,  Ten Martin Grubinger !
Nie znam.  Martin Grubinger i jego perkusja i 10 panów  z trąbkami, cymbałkami, Afrykańczyk z bębenkiem.

23:25 Nie wiem czy wytrzymam do wyników.

23:26 Mały out z mojej strony. Wejdę sobie na Facebooka zobaczę kto jest na czacie.

23:30 Dajcie spokój już z tymi trąbkami. Chyba chcecie się mnie pozbyć ? Że, niby wyniki dopiero jutro na onecie ?

23:32 Jedyna osobą, która najlepiej się czuje w tym klimacie jest Martin Grubinger !

23:41 Conchita śpiewa. I nie jest to ,, Rise like a phenix ''. Nowa nuta.
To już nie to samo. Mam wrażenie, ze rok temu wyglądała bardziej kobieco, chyba już jej (mu) się znudziło bycie kobietą. Dziwicie się ?
Włosy skróciła, no tak długie może i ładnie wyglądają, ale to tyle w tym temacie...

23:47 Gryzie mnie sumienie, za moje błędy ortograficzne i składniowe. Wybaczcie ! 
Jutro poprawie. Pośpiech to zły doradca jednak !,.... ale.... ale chyba nie jest, aż tak żle :D

23: 51 Odczytujcie już te wyniki, a nie pokazujecie zwycięzców z poprzednich lat. Co było, a nie jest..... Gracie na czas ? Czekacie na telefon od Putina ? Czy chcecie się mnie pozbyć ?
a ja tak bardzo chce zhejtować wyniki.

23:53 Policzono wszystkie głosy  - Magiczne zdanie :D

23: 54 Czarnogóra
No tak 7 punktów dla Rosji i prawidłowo bo do Rosji blisko, jeszcze sobie coś Rosja przywłaszczy znów. 8 pkt Estonia ( moi faworyci ) i max dla pani super size.

Ja tu tak o tej Estonii, sami zobaczcie.


00:00 Ja tu już zaczynam zauważać faworytów  filigranowa Rosja,  zakochani w sobie Estończycy, przystojni włosi i Mans Zelmenlow ze Szwecji.

00:03  O Białoruś, ciekawe czy można liczyć na sąsiadów....
Nie można. Zaskoczę Was 12 punktów powędrowało do Rosji. Ale wiocha Polska przedostatnia. Mam nadzieję, że nikt nie da punktów Rumunii, bo będziemy  jako ostatni.....

00:04 Tak jesteśmy pierwsi !..... od końca :D


Artur Orzech, pan o seksownym głosie. Świetny tłumacz zarazem :D

00:15  Taka mała refleksja mnie dopadła. Ciekawe czy Rosja ma też swoich ludzi w Polsce i czy znajdą się jakieś głosy dla nich u nas ? Czekam na to !
A tym czasem prowadzi Szwecja, Włochy,Rosja, Belgia o i Australia.

00:19 Niemczuchy nie znalazły głosów dla Polski. Wybaczam im. I tak ich lubię. Może to nie jest już polityka tylko faktycznie chodzi o dobre nuty ? Mi też by było szkoda wysyłać sms'ów za pińć złotych.

00:24 Wesoło tam mają w tych lożach. Szampan, bąbelki ...

00:25 Już wszystko jest przesądzone.Rosja, Włochy lub Szwecja. Wygrałam zakład, że to Rosja będzie rozdawać karty i tak jest. Tak powiedziałam, nawet nie widząc ni nie słysząc ich wykonu.
Jutro doczytam na onecie, kto żydził Polsce, a kto nie.


00:28 Śpijcie dobrze i na wybory ! 

00:30 Wielka Brytania 2 punkty dla Polski i tym sposobem mamy już 9. Szkoda, że USA nie bierze udziału Polonia w Chicago. Dla jasności, Polska nie była moim faworytem nawet w połfinale ;)

00:35 Głosy z Polski ! Ooo Ola Ciupa. Max dla Szwecji, dla Rosji tylko 6 punktów brawo jednak....
Nie uwierzycie ...... Chyba ......ale to 6 punktów mogło odebrać im zwycięstwo i może to zaważy  ....
Niech Polska pilnuje swoich granic !

Lece, dzięki, że byliście ze mną :) jutro komentarzy ciąg dalszy

9: 35 Tyle co wstałam. Niezastąpiony onet i już wiadomo, że wygrała Szwecja i Mans. Tak jak obstawiałam Rosja była w czołówce. Wiadomo, nie zawsze musi być na pierwszym miejscu, ale niech każdy czuje  jej oddech na swoim ramieniu. Polska daleko w tyle... 5 miejsce od końca, brzmi dobrze, lepiej niż 23 :)


To własnie zwycięska piosenka. Moim zdaniem, zbyt popowa. Myślę, że jego popularność z 2007 roku dała mu ogromną szansę na wygraną.  


Komentarze

  1. Też oglądałam eurowizję, kibicowałam Estonii, świetną mieli piosenkę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam i zwycięzca zasłużył na nagrodę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.