Przejdź do głównej zawartości

How old do I look ?




      Od kilku dni internauci skupili swoją uwagę na nowej aplikacji stworzonej przez inżynierów Microsoft. Jak sama nazwa mówi, jej głównym zadaniem jest określenie wieku osoby, na podstawie zdjęcia. 
Jak zapewniają twórcy rozpoznawanie twarzy i określenie jej wieku stało się możliwe dzięki zebraniu wielu zdjęć osób z całego świata i stworzeniu oryginalnego algorytmu pasującego do danego wieku. Brzmi to bardziej fachowo  tym bardziej,że słowa te wyszły  wprost z ust tak czy owak inżynierów.... i do tego ... Microsoftu. Myślę, że to zapowiedź jakiegoś nowego projektu, który wkrótce ujrzy światło dzienne.





Tak czy owak, aplikacja ma charakter rozrywkowy, a w sieci pojawiają się tysiące zdjęć Magdaleny Ogórek ( kandydatki na prezydentową, jeśli ktoś jeszcze nie wie, bo troszkę jej kampania przyhamowała ), Katarzyny Cichopek czy Kuby Wojewódzkiego..... czekamy na Krzysztofa Ibisza...**

Nie zaszkodzi sprawdzić swój wiek, a nóż podbuduję się Twoja zaniżona samoocena. 
Tylko nie sprawdzaj kolejnego zdjęcia, bo równie dobrze może spaść nieoczekiwanie , jak słupki wyborcze Bronisława w dniu wyborów.
Mnie aplikacja troszkę postarzyła o 2 lata. Na szczęście nadal wyglądam dobrze i jestem zdrowo  przed 30,według aplikacji,  choć jeszcze przed mną kryzys ćwierćwiecza
 (25 lat ).Zmartwienia  nie dodają uroku, nie wiem co będzie za 4 lata ;/

Jeśli chcesz sprawdzić swój wiek http://how-old.net/






** po alkoholu śmieszna bardziej 

                                                ________________________________

Komentarze

  1. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie http://lifeisbeutiful14.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa apka :) Ja tam wolę nie sprawdzać siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na tą aplikacje teraz i mi wyszło tyle ile mam lat :D
    Pierwszy raz coś mi powiedziało prawdę haha A każdy człowiek zniża mój wiek :D

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, nawet bardzo, zobaczymy czy odgadnie mój wiek! :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej aplikacji ale zaciekawiłaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! Muszę sprawdzić!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej apce :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym i muszę w końcu wypróbować tą apke :p

    http://gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej aplikacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tym, ale musi to być dobra zabawa ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się bardzo ciekawą apką, zaraz sprawdzę czy zgadnie mój wiek ;p
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie, to teraz celebryci odmłodzeni photoshopem będą sprawdzać jeszcze swoje zdjęcia w aplikacji:) nie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh masz racje, bez porównania, sprawdzić swoje zdjęcie, a sprawdzić zdjęcie wyszukane z sieci jakiegoś celebryty, który jest zdrowo po photoshopie :P

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy blog :)) tylu rzeczy nie dowiedziałbym się gdyby nie Ty :D
    Mnie ta aplikacja postarzyła o 5 lat :D

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna aplikacja hah :)
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.