Przejdź do głównej zawartości

Krótki top - w 2015 wszyscy pokazują brzuch !

      




    Za  moich czasów kiedy byłam jeszcze przed dziesiątką ( jak to brzmi ! ) w latach 2000 to właśnie Britney Spears moja największa idolka szerzyła trend krótkiego topu.
Mając wtedy 16 lat, wyglądał on świetnie na jej zgrabny ciele, dziś już bym nie chciała jej zobaczyć w takim wydaniu. Za to ja hoho chyba przyszedł czas na mnie...... Po domu się odważę ! Nie jestem już taka młoda, a może mam zły tok myślenia...




Po 15 latach znów, krótki top  znów wiedzie prym w sieciówkach. Nie wiem co było pierwsze czy moda na siłownie, mordercze wysiłki i trend na płaski brzuch z wystającymi grzebieniami kości miednicznej czy krótki top.
W każdym bądź razie zgrabny brzuszek widniejący spod koszulki jest modny.
Rok temu trend ten był nieco bardziej skromny. Ograniczano się do ukazania tylko niewielkiej części ciała. Kobiety wykorzystały technikę lekkiej tajemniczości.



O proszę bardzo ! Natalia Siwiec i Honorata Skarbek w tajemniczym wydaniu w 2014 roku,
ale już w 2015 roku tajemniczość okazała się nudna i kolejnym krokiem w odsłanianiu ciała był już cały brzuszek wraz z talerzami kości miednicznej.






     Trend mi się podoba, na letnie upalane dni nad wodą spacery nad morzem. W bardziej eleganckim wydaniu jednak pozostanę przy tajemniczym trendzie w kawałkiem odkrytego ciała. Jeśli ciało młode, to dlaczego nie, a starość się Panu Bogu nie udała niestety


Bershka 69.90 zł




Komentarze

  1. Krótkie topy są teraz mega modne, w sklepach jest ich bardzoo dużo i coraz więcej osób je zakłada, :)
    super wpis! :*

    Pozdrawiamy <3
    toloveyourselff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie topy, ale nie lubię pokazywać mojego brzucha.. ;/

    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, trend bardzo fajny, ale nie dla mojego brzuszka... jeszcze :) Może w przyszłym sezonie się odważę? :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać że trend bardzo mi się podoba, ale mimo tego że jestem młoda nieco krępuje mnie odsłanianie aż tak mojego brzucha :D super post :) zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.