Przejdź do głównej zawartości

Witaj Sombre, żegnaj Ombre !

  




    Sombre ! Nie przesłyszałaś się, bardzo dobrze przeczytałaś. 
Trend numer w tym sezonie jeden to Sombre.
Nadal od już dwóch lat pozostajemy w świecie złotych refleksów.
Jeszcze 5 lat temu było to niedopuszczalne, jak to tak mieć odrosty na pół głowy.
Jak widać co potrafi zrobić moda z ludzkim myśleniem...
Z drugiej strony jakby Ombre czy Sombre wyglądało, źle to z pewnością prym w tym sezonie wiodły by jednokolorowe fryzury.




     Już kiedyś pisałam o włosach muśniętych Słońcem, ale to jeszcze co innego niż  Sombre. Jednak jest mała różnica w tym przypadku.
Włosy muśnięte Słońcem muszą wyglądać jak naturalnej. 
Na włosach muszą  przebijać jasne refleksy najlepiej zrobione lekkim rozjaśniaczem.
Sombre jest nieco bardziej okazałe i wydatniejsze. Najlepiej prezentuje się na ciemnych włosach. Naturalne czy farbowane w ciemnym odcieniu kawy okazują się najlepszym tłem.
Sombre to mocne refleksy z efektem muśniętego Słońca w tym przypadku dość mocnego Słońca mocniejszego niż w delikatnych muśnięciach.



     W Sombre rezygnujemy z rozjaśnianych końcówek, a stawiamy na rozjaśnienie całych pasm.



      Pasma rozjaśniamy mniej więcej od poły głowy,  2/3  długości włosów, oczywiście by uniknąć efektu dawniej popularnego balejażu.



Efekt Sombre w porównaiu do Ombre najlepiej prezentuje się na lekkich falach.






Komentarze

  1. bardzo mi się podoba taki efekt już od dawna : *

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! :) Ślicznie to wygląda na bardzo krótkich włosach, ale swoich nie poświęcę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez mam ombre ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt sombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt :) Bardziej mi się podoba sombre :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście mam ombre , ale coś czuje że pójdę bardziej w sombre ;)
    zapraszam do mnie obserwujemy jeśli tak to zacznij i daj znać :)
    http://claudiaslomiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Środkowe zdjęcie w drugim kolażu jest świetne. Prześliczne włosy. W sumie sama chciałabym sobie takie zrobić, ale boję się, że zniszczę sobie włosy kolejny raz (teraz są w bardzo dobrej kondycji, ale w przeszłości było z nimi kiepsko).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochana jestem w Sombre, uwielbiam to farbowanie. Ombre dla mnie jest już trochę przestarzałe i jakoś mi się już przegryzło na ulicach :). Fryzura sombre, to jest to co teraz planuję :) Dzięki za inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.