Co raz częściej słyszmy o pokoleniu Millenialsów, czyli osób urodzonych w latach 1980-2000.
Potocznie określanych pokoleniem Y. Jest to bardzo liczna grupa w Polsce. Oczywiście wiadomo nie każdy urodzony w latach 1980-2000 stał się Millenialsem, ale watro zaznaczyć, ze okres ten bym okresem wyżu demograficznego i to własnie to pokolenie obecnie napędza gospodarkę w Polsce.
2. Częsta zmiana pracy. Niezwykle elastyczni i pewni swoich kompetencji. Jeśli nawet ich nie posiadają to w krótkim czasie przyswoją pewne treści, nawet jeśli to będzie tylko kompendium wiedzy o biznesie. Najważniejsze jest to by używać takiego języka by znów ktoś inny myślał, że ma styczność ze specjalistą.
3. Indywidualiści. Tak samo jak do miejsc i rzeczy, nie przywiązują się do ludzi. Krótkie internetowe znajomości, romanse, imprezowe zauroczenia itp. Gdy w związku pojawia się kryzys, nie dążą do tego by o niego zadbać i spróbować go naprawić. Pokolenie pewnych siebie indywidualistów, którzy mają nadzieje na znalezienie lepszej znajomości.
4. Sukces dla pokolenia Y ma zupełne inne znaczenie. Zarobki powyżej 4000 tysięcy to podstawa. Pokolenie Millenialsów dąży do tego by dobrze zarabiać, nie napracować się, a jednocześnie rozwijać się. Lubią mieć czas na swoje hobby, a także prowadzić dość rozrywkowe życie.
5. Kolekcjonerzy gadżetów. Smartfon stanowi centrum dowodzenia. Większość Millenialsów spędza 65 % dnia z telefonem w ręku, pozostałe 35 % dnia smartfon spędza w tylnej kieszeni spodni lub obok poduszki śpiącego właściciela, który nie oszczędza na gadżetach. Tablet, Notebook, SmartWatch, AirPods.....
6. Zwolennicy zdrowego stylu życia. Wśród zainteresowań pokolenia Y, nie znajdźmy takich pozycji jak: zbieractwo, kolekcjonerstwo, wędkarstwo, czytanie książek. Millenialsi uprawiają CrossFit, chodzą na Fitness, biorą udział w maratonach biegowych, uprawiają wspinaczkę górską, nurkują.
Są na diecie bezglutenowej, są wegetarianami i weganami. Oficjalnie nie kupują w Biedronce.
7. Logo przynależności społecznej. Co z tego, że Apple robi swoich klientów w bambuko.
Każdy świadomy Millenials, wie że jeśli będzie miał tablet Apple, iPhona, buty z Nike i koszulkę z Adidasa to będzie to świadczyło o jego ,, wysokiej pozycji społecznej''. Przecież pracuje, zarabia, więc go stać.
8. Pokolenie Facebooka, Istagrama, Tindera, SnapChata'a. Generalnie, każdy zna każdego. Co z tego, ze widzieli się tylko raz i zamieni dwa słowa na imprezie u znajomych, znajomego. Dla Millenialsa liczą się szerokie kontakty.
9. Nie lubią oszczędzać, wolą wydawać pieniądze na bieżąca. Sumy na koncie nikt nie widzi, za to nowe gadżety, wakacje na Rodos, weekend w Pradze, na Facebook'u, Istagramie może zobaczyć każdy.
10. Nie chcą brać odpowiedzialności za kogoś. Założenie rodziny odkładają w czasie, zazwyczaj zdarza się to dopiero w okolicach 30 roku życia lub później. Wolą skupić się na samorealizacji, spełnianiu swoich potrzeb oraz realizacji marzeń.
11. Mają wykupione konta premium na Spotify , Libraibuk, Zalukaj, eDarling, Sympatia itp.
Nałogowo czytają blogi, strony internetowe poświęcone relacjom damsko- męskim, śledzą znajomych na Facebooku. Lubią czuć się niezależni.
Komentarze
Prześlij komentarz
Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.
________________________________________
Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.