Przejdź do głównej zawartości

Sylwestrowe trendy, czyli uniwersalne kwestie



W życiu kobiety bywa taki okres, że potrafi nawet przez okres  kilku miesięcy  nie kupić dla siebie nic nowego. Powodów jest kilka : brak okazji  i  jakichkolwiek wyjść, brak faceta, brak zazdrosnych koleżanek, depresja, czasochłonna praca.Czasami wystarczy jedno słowo zbliżającego się wydarzenia i kobieta potrafi wykrzesać nawet 3 godzin ze swojego napiętego grafiku, udać się na zakupy i kupić wiele potrzebnych czy nawet niepotrzebnych rzeczy. Co roku obchodzimy sylwestra, jednak zmienia się towarzystwo, lokal czy choćby trendy modowe. Ostatnio miałam trochę więcej czasu by im się dokładnie przyjrzeć, zastanowić się i napisać tego posta.



# Trzeba błyszczeć

Sylwester od zawsze kojarzy się z przepychem,bogactwem i błyszczącą biżuterią.
Jednak w tym roku można nico zrezygnować z błyszczącej biżuterii i postawić na coś bardziej stonowanego by dobrze komponowało się z sukienką. Dlaczego ....? W tym roku należy zdecydowanie wybrać błyszczącą sukienkę. Może ona posiadać błyszczące dodatki w postaci tzw.

  • złotej lub srebrnej nici
  • rybiej łuski w kolorze złotym, srebrnym, bordowym, granatowym lub czarnym,







# Dekolt

Nie zawsze słysząc słowo dekolt trzeba myśleć o dekolcie z przodu  sukienki i ogromnych piersiach. Na dzień dzisiejszy niesmacznie wyglądają piersi, które są zbyt bardzo eksponowane. Największym trendem ostaniach miesięcy cieszy się dekolt, który ukazuje piękne, delikatne, kobiece..... plecy.


# Chokery

Doskonale pamiętam czasy chokerów z lat 90'. Można je było kupić w każdym automacie za mniej niż 2 złote. Od kilku miesięcy ponownie wróciły do łask. Bardzo dobrze komponują się trendem, który przedstawiłam wyżej. Chokery, czyli biżuteria lat 90', może występować w kilku formach :

  • w formie  aksamitnej tasiemki 
  • tatoo choker, w formie tatuażu, czyli typowy choker lat 90'
  • choker z  błyszczącymi cyrkoniami,
  • choker w postaci rzemyków
  • choker z łańcuszkiem lub zawieszką






Komentarze

  1. Tak jak napisałaś, nie zawsze znajduję czas na zakupy, ale na sylwestra obowiązkowo musi być nowa kiecka:) Pamiętam sytuację, któryś rok wstecz, że upatrzyłam sobie sukienkę: czarną, koronkową, odsłonięte plecy i dużo droższa niż te które kupowałam. Tak mi się spodobała, że musiałam ją mieć. No i poszłam na imprezę sylwestrową, a tam... przynajmniej 5 podobnych koronkowych, czarnych sukienek bez pleców, z czego jedna miejsce obok. Dramat!
    A chokery.. ostatnio widziałam jedną małolatę z czymś takim i się zastanawiałam czy nie podkradła tego mamie.. Jak dla mnie symbol lat 90'. Sama kupowałam to za dzieciaka:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie:)

    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chokery pamiętam z lat swojej młodości, znaczy czasów nastolatki,bo stara jeszcze nie jestem ;)
    sukienka zawsze na sylwestra musi błyszczeć, ja mam czarną ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pamiętam chokery z czasów, jak miałam naście lat. Chyba błyskawicznie przestały być modne.
    Co do kiecki na sylwestra. to taka okazja,ze warto mieć coś nowego. Ja z reguły kupowałam jakąś błyszcząca bluzeczkę. Ale jakbym szła na jakąś większą imprezę to pewnie pól roku wcześniej zaczęłabym już szukać jakieś fajnej sukienki i zadbała o swoją sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszelkie komentarze i obserwację.
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno się odwdzięczę.

________________________________________

Thank you for all the comments and observations.
Leave the address of your page and I will visit your page.

Popularne posty z tego bloga

Nowości na Facebook'u ?

      F acebook ma swoje 5 minut, które trwa od dłuższego czasu. Czy możemy spodziewać się końca Facebooka w najbliższym czasie i  inny portal społecznościowy przejmie jego popularność ?  Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Przede wszystkim ma on swój międzynarodowy charakter, oczywiście pomijając Chiny, które mają swój odpowiednik Facebook'a.  Facebook jest niezłym pochłaniaczem czasu. Inni cenią go za prostotę, inni znów nienawidzą.....

Postanowienia noworoczne, czy warto je mieć ?

      Z nów wszystko od początku. Zima, wiosna, lato, jesień. Jaka będzie wiosna 2017 ? Jakie będzie lato 2017 ? Czy spotka mnie coś nadzwyczajnego w Nowym Roku ? Takie pytania cały czas siedzą nam w głowie, wraz z pierwszymi ujrzanymi fajerwerkami na niebie. I w tym momencie wiele ludzi, dotąd niezadowolonych z jakiś zaistniałych faktów w swoim życiu, podejmuje decyzje o zmianie swojego dotychczasowego życia/ przyzwyczajeń. Po prostu przeraża nas widmo uciekającego czasu. Nowy Rok jest idealnym pretekstem do rozpoczęcia nowego życia.... lepszego .....

Najmodniejsze modele kurtek na sezon wiosna 2015

               N awet jeśli masz już kurtkę z poprzedniego sezonu, jest ona w dobrym stanie to wiosna sprawia, że chce się pomimo tego wyjść na zakupy i kupić coś nowego.